Sociálne siete sú miestom pre všetko. Na zábavu, inšpiráciu, ale aj sťažovanie. Jeden z rozčúlených pasažierov sa totiž práve na sociálnej sieti Twitter posťažoval na leteckú spoločnosť Ryanair. Tá mu však dala rýchlu a promptnú odpoveď, ktorá vás pobaví.
Paul Healy bol bežným cestujúcim leteckej spoločnosti Ryanair. Keďže mal isté problémy s online check – inom, teda potvrdením letu, nahneval sa a do tejto leteckej spoločnosti sa na sociálnej sieti poriadne obul. Popísal to ako strašnú situáciu a o dôvod viac, prečo neletieť Ryanairom. Takto sa vyjadril na sociálnej sieti:
”Ďalší dôvod, prečo nelietať s Ryanairom. Ak si vopred nezaplatíte za konkrétne miesta, môžete sa odbaviť maximálne deň pred odletom. To znamená, že sa musíte odbaviť, keď ste v zahraničí, na čo s najväčšou pravdepodobnosťou zabudnete. Potom vás to na letisku bude stáť 55 eur, ak do odletu ostávajú menej ako dve hodiny.” napísal rozčúlený cestujúci Paul Healy.
Stačilo tak málo…
Ryanair reagoval veľmi rýchlo. Pridal na sociálne siete fotografiu, kde červenou zakrúžkoval funkciu Reminder. Tá má za úlohu pripomenúť cestujúcim, aby na niečo takéto nezabudli. Táto funkcia vám pripomenie najmä to, aby ste si spravili online odbavenie. Platiť tak rozhodne nebudete musieť sumu vo výške 55 €.
Dospieť by bolo fajn
Aerolínie rozhorčeného cestujúceho nebrali na ľahkú váhu. Pridali totiž aj uštipačný komentár, ktorý poukazoval na to, že dospievanie je pre niektorých ľudí jednoducho náročné. Leteckú spoločnosť Ryanair v tomto smere podporili aj ľudia, ktorí komentovali príspevok Paula. Odkázali mu napríklad to, ako vôbec môže ísť na dovolenku, keď zabudne na vlastný check-in.
Táto kauza sa tak uzavrela veľmi rýchlo. Chyba rozhodne nebola na strane leteckej spoločnosti Ryanair. To, že sa niekto zabudne online odbaviť je problém zodpovednosti. Ak sa tak stalo, mal si to radšej nechať pre seba a nie vešať na sociálne siete. V skutočnosti totiž zahanbil len sám seba.